Ostatnio przeglądane
Podkładka 660x428x12mm Podstawka na...
Tagi
Nowy produkt
Podkładka 660x428x12mm Podstawka na dlugopisy 223x96x33mm Pojemnik na karteczki 120x120x45mm Wysuwana podwojna tacka na dokumenty 350x270x120mm Listownik 150x58x70mm Pojemnik na ołówki 74x74x98mm Spinacz do dokumentow 145x40x30mm Kalendarz 232x156x20mm Pojemnik na spinacze Ø48x135mm |
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Zestaw na biurko "BUDAPEST" - 9211WDN
Podkładka 660x428x12mm Podstawka na dlugopisy 223x96x33mm Pojemnik na karteczki 120x120x45mm Wysuwana podwojna tacka na dokumenty 350x270x120mm Listownik 150x58x70mm Pojemnik na ołówki 74x74x98mm Spinacz do dokumentow 145x40x30mm Kalendarz 232x156x20mm Pojemnik na spinacze Ø48x135mm |
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Kolor | Orzech |
Materiał | Drewno/MDF |
Podkładka w zestawie | Z podkładką |
Podkładka 660x428x12mm Podstawka na dlugopisy 223x96x33mm Pojemnik na karteczki 120x120x45mm Wysuwana podwojna tacka na dokumenty 350x270x120mm Listownik 150x58x70mm Pojemnik na ołówki 74x74x98mm Spinacz do dokumentow 145x40x30mm Kalendarz 232x156x20mm Pojemnik na spinacze Ø48x135mm
Kolor: orzech Materiał: Drewno orzech |
Najlepszym i najskuteczniejszym sposobem na utrzymanie porządku na biurku a jednocześnie nadania fasonu i elegancji jest zestaw biurkowy, którego każdy element jest dopasowany do pozostałych, przez co tworzą spójną całość i zmieniają Twoje biurko w praktyczne a zarazem stylowe miejsce, które pozwoli Ci cieszyć się swoją pracą.
Tony papierów i dokumentów to zmora każdego, kto pracuje przy biurku. A wystarczy postawić na biurko kilka pojemników na dokumenty, a gdy ogranicza nas przestrzeń biurka użyć pojemnika piętrowego. Tak zgromadzone dokumenty z pewnością zwolnią trochę miejsca a odnalezienie konkretnej kartki nie będzie wiązać się z przewracaniem sterty porozrzucanych wszędzie papierów.
Zestaw na biurko to doskonały pomysł dla osób, które cenią sobie harmonię i styl przedmiotów, które ich otaczają. Funkcjonalność takiego zestawu gwarantuje odpowiednie dopasowanie wszystkich jego elementów w taki sposób, aby wszystkie niezbędne w pracy rzeczy były dobrze zorganizowane i łatwo dostępne.